.png)
Kenelle Koriskokemus-kanavan kautta voi antaa palautetta?
Palautetta voi antaa suoraan valitsemalleen koripalloseuralle. Palautteen voi antaa seuratoimijan, valmentajan, vapaaehtoisen, toimitsijan, tuomarin, joukkueenjohtajan, vanhemman, pelaajan tai katsojan roolissa. Palautekanavan kielivaihtoehdot ovat suomi ja englanti.
Missä muodossa palautteet kerätään?
Koripalloseuralle kohdistetussa palautteessa lomake edellyttää sekä numeerisen arvion (asteikolla 1–7) että perustelun arviolle.
Ovatko palautteet anonyymejä?
Palautteet ovat täysin anonyymejä. Halutessaan palautteen antaja voi pyytää yhteydenottoa palautteen tiimoilta.
Kuka palautteet lukee? Miten ne käsitellään?
Palautelomakkeen kautta kertyy sekä numeerista dataa että avoimia vastauksia. Tekoäly analysoi vastaukset ja raportoi koriskokemuksiin positiivisesti tai negatiivisesti vaikuttavista tekijöistä. Ensivaiheessa liitto hallinnoi palautteiden käsittelyä, mutta jatkossa aktiivisesti palautetta keräävät seurat voivat myös itse seurata tuottamiensa koriskokemusten laatua ja kehitystä. Tekoälyn avulla voidaan automaattisesti tunnistaa kriittisiä kehityskohteita ja reagoida niihin nopeasti. Palautteet, joissa toivotaan yhteydenottoa, ohjataan asiasta vastaavalle henkilölle.